v/H.Larsson-Fedde.
5/1914: Erik Stenerud, Skien - ERIK ASK
1915: A/S Transit (A. Johnsen) Skien - UNION V
1916: Ingolf Bjørnstad, Bergen - UNION V
1917: Arendal Smelteverk, Arendal - STORENG
1919: A/S Transit (A. Johnsen) Skien - STORENG
1919: Den Norske Amerikalinje A/S, Kristiania - IDEFJORD
1920: Ny motor: Skandia BHK 240.
1921: Omdøpt - LILLEFJORD
12/1923: Eskilstuna Nya Rederi A/B,Eskilstuna, Sverige - TUNA
1925: Ny motor: Bolinder BHK 80.
7/1926: Eskilstuna Rederi A/B (Jac. Svensson) Esilstuna - TUNA
1931: Eskilstuna Rederi A/B (Edw. Lindwall) Eskilstuna - TUNA
1939: Rederi A/B Erab, Eskilstuna - TUNA
3/1946: Einar Lundgren,Gøteborg, Sverige - TUNA
11/1946: Førsekrings A/B Fylgia, Stockholm, Sverige - TUNA
2/1947: John Sørman, Stockholm - TUNA
1947: Ombygd Karlstad Varv-ny motor: Skandia BHK 210 Fart 8 knop.
5/1948: Rederi A/B Robur (Gøsta Hørgren) Stockholm - TUNA
5/1951: Fritz Hilding Bergstedt m. fl., Sannås, Sverige - TUNA
1955: Anders Karlsson P/R, Sannås - TUNA
1/1957: Helge Kællsson P/R. Lidkøping, Sverige - TUNA
6/1961: Marcus Edlund P/R, Norrkøping, Sverige - TUNA
9/1964: Gøsta Johansson, Vadstena, Sverige - TUNA
11/1975: Agnar Harald Johansson, Gøteborg - TUNA
6/1976: Ralf Ingemar A. Johansson, Gøteborg - TUNA
1982: Carlos Gumbs, St. Maarten, Nederlandske Antillene - TUNA
1994: Utgått Lloyds. Eksisterer under tvil:
Maskineri:
Petroleumsmotor bygget ved Werf t`Kromhout, D. Goedkoopje, Amsterdam, Holland.