v/H. Larsson-Fedde.
12/1946: A/S Turid & D/S A/S Eldrid(Bachke & Co) Trondheim - MILDRID
/1949: omdøpt - NORMILDRID
/1950: A/S Turid & A/S Djerv( Bachke & Co) Trondheim - NORMILDRID
/1951: omdøpt - MILDRID
8/1954: Brann i lasten 1/8. Slept inn til Harwich. Kondemnert. Vraket solgt av assurandørene til Bj. Ruud-Pedersen,Oslo. Slept via Emden til Haugesund for reparasjon - nytt navn - ESCAPE
/1955: Lorentzen & Co( Lorentzens Rederi Co) Oslo - MAGNUS STOVE
/1956: I/S William( Pehrson & Wessel) Drammen - MARIKEN
/1958: J.H. Wessels Kullforr.A/S(Pehrson & Wessel)Drammen - MARIKEN
/1960: J.H. Wessels Kullforr.A/S(P.Wessel & P.Norløff)Drammen - MARIKEN
/1963: D. Xanthopoulos & H. Gaitanos, Pireus, Hellas - ALEXANDROS X
/1970: P. Ricos & T. Strategou, Pireus, Hellas - CAPETAN CONSTANDIS
/1970: Solgt til opphugging i Hellas.
Maskineri:
Compound dampmaskin, 2 cylindere diam.13.0" x 11.5". Maskineri bygget ved Nylands Verksted, Oslo.